Σφάλματα – Ενδείξεις – Τι σημαίνουν

-Ένδειξη σε Browser "Connection to this server Blocked"
Η συγκεκριμένη ένδειξη σημαίνει ότι έχετε αποκλειστεί από το firewall του server.

- Ένδειξη σε Browser "Connection Time out"
Η συγκεκριμένη ένδειξη σημαίνει ότι έχετε διακοπή της τοπικής σας σύνδεσης με το internet ή γενικότερα πρόβλημα συνδεσιμότητας (πχ γίνεται restart στον router σας, ή τοπικό conflict στο δίκτυο σας, ή πρόβλημα στον πάροχο του Internet).

- Ένδειξη σε Browser "Account has been suspended"
Η συγκεκριμένη ένδειξη σημαίνει ότι έχει απενεργοποιηθεί ο συγκεκριμένος λογαριασμός φιλοξενίας (συνήθως λόγω ανεξόφλητων οφειλών).

- Ένδειξη σε Browser "Δεν βρέθηκε ο εξυπηρετητής"
Η συγκεκριμένη ένδειξη σημαίνει ότι ή δεν υπάρχει ενεργός λογαριασμός φιλοξενίας, ή έχει λήξει το συγκεκριμένο domain name.

- Ένδειξη σε Browser "Bandwith limited exceeded"
Η συγκεκριμένη ένδειξη σημαίνει ότι το hosting account σας, έχει καταναλώσει όλο το διαθέσιμο bandwidth (όριο στην κίνηση δεδομένων). Η λύση είναι να αναβαθμίσετε το πακέτο φιλοξενίας σας,

- Ένδειξη σε Browser "Error 404"
Η συγκεκριμένη ένδειξη σημαίνει ότι η σελίδα που καλείτε δεν υπάρχει. Το συγκεκριμένο μήνυμα λάθους μπορεί να οφείλεται επίσης και σε ασυμβατότητα της καλούμενης εφαρμογής με τις ρυθμίσεις ασφαλείας του server που τη φιλοξενεί.

- Ένδειξη σε Browser "Internal server error"
Η συγκεκριμένη ένδειξη συνήθως εμφανίζεται για τους παρακάτω 3 λόγους:

  • Προσωρινή ένδειξη λόγω του ότι οι εφαρμογές σας απαιτούν περισσότερη μνήμη από τα διαθέσιμα όρια του πακέτου φιλοξενίας σας
  • Λόγω του ότι έχετε θέσει λανθασμένα δικαιώματα σε κάποια αρχεία η φακέλους σας .
  • Λόγω του ότι έχετε θέσει λανθασμένες εγγραφές στο αρχείο .htaccess σας.
  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Σχετικά Άρθρα

Your connection to this server has been blocked...

Για την προστασία των ιστοσελίδων σας από κακόβουλες ενέργειες - παραβιάσεις, όταν γίνουν...

503 Service Unavailable error σε πρόσβαση στο Panel/Webmail

Κάποιες φορές, μπορεί μετά από μια επανεκκίνηση του webserver να μη δημιουργηθεί το αναμενόμενο...

Ξέχασα τον κωδικό για την περιοχή πελατών.

Το email και τον κωδικό πρόσβασης στην περιοχή πελατών, τον έχετε ορίσει εσείς κατά την εγγραφή...

Κάθε πότε αναβαθμίζεται το λογισμικό των server σας;

Παρακολουθούμε καθημερινά θέματα ασφαλείας και προσαρμόζουμε τους servers μας έτσι ώστε να είναι...

Παραβιάστηκε το site μου! Τι πρέπει να κάνω;

Οι παραβιάσεις των ιστοσελίδων οφείλονται συνήθως σε κακογραμμένες και μη αναβαθμισμένες...